lördag 8 augusti 2009

Dinosaurie Kräks...

...det är vad Algot kallar en Tyrannosaurus rex.

Håll med om att hans benämning är bäst!

Ber om ursäkt för dålig blogguppdatering.
Får skylla på jobbstart och sommarvärme.
Alltså, om jag inte varit på jobbet så har jag varit på stranden.
Idag följde hela familjen med mor och far på en liten seglats, Ljungskile tur och retur.

Gick fint, men jag funderar allt väldigt på hur de orkade ligga ute veckovis om somrarna. När min bror å jag var i Måns- och Algotstorlek.
Det är ju knappast någon vila med två såna ombord.

Sitter förresten här och skäms över min brist på sjöben. Hur ska man annars förklara att stolen gungar under mig efter ett par tre timmars stillsam båttur.

Bäst att koja.



Måns och Algot ombord på Vindön.

1 kommentar:

Annikas ditt och datt sa...

Axel sa länge:waowaowe wess om Tyrannosaurus Rex- waowaowe betydde då Dinnosaurie.

Kram Annika