torsdag 4 november 2010

Dagen i siffror

Antal gånger jag, tillsammans med barn, mor, svåger och svågerbarn gått runt Strandön: 1
Antal personer som ringt angående min säljes-annons på gamla järnsängen med mässingsknoppar: 0
Antal fiskpinnar jag stekt: 4
Antal skottkärror löv jag lyckades kratta ihop innan jag blev galen på ungarna och fick gå in och koka gröt: 1
Antal koppar kaffe: 2 (varav den bästa i sol å lä på Strandön)
Antal sagoböcker jag läst: 3
Antal legohus jag inspekterat: 2
Antal gånger jag blivit så arg på mina barn att jag sagt saker de inte borde få höra: 2 (Jag tycker genuint illa om att försöka spänna fast mina två vildar till boys i bilbarnstolar)
Antal äpplepajer jag bakat: 1
Antal teveprogram jag sett: 2 (nyheterna och Robinson. Vet inte vicket som var värst. Tycker faktiskt inte det är kul att se vår stackare till Kung stå och stamma i rutan)
Antal blommor jag vattnat: Varenda en i huset
Antal minuter för sent jag nu går och lägger mig: Minst 75

Inga kommentarer: