fredag 6 januari 2012

Hej konsument!

Har just gjort min egen lilla marknadsundersökning när det gäller kontaktlinser.
Och GP:s jämförelse från i höstas verkar stämma fortfarande.
Billigast på den typ av linser som jag vill ha är Lensstore.se.
Så varsågod, behöver ni endagslinser av märket 1-Day Acuvue Moist så är det där ni ska surfa in.

För övrigt undrar jag just nu om:

1. Tom Cruise verkligen springer så fort som det ser i alla filmer han är med i. Har just sneglat på Mission Impossible 2 och där ser det ut som han har en rasande fart.

2. Storasyster Britt i filmen "Kokvinnorna" som jag såg häromkvällen lever och har kvar några av sina kor. Fantastiska systrar i en film av Peter Gerdehag och Tell Aulin som kommer följa mig länge. Det var förresten Gerdehag som gjorde underbara filmen Hästmannen år 2007.
Här får ni en länk till filmen på SVT Play: http://svtplay.se/v/2659320/kokvinnorna

3. Peter "the Swede" Mattsson, som jag intervjuade i veckan har kommit lyckligt hem till sitt Bella Coola i Brittish Columbia. En sanslös kille som ni troligen kan läsa om i Bohusläningen nästa lördag. Här är en länk till hans helikopterskidföretag: http://www.bellacoolaheliskiing.com/team/member/peter-%E2%80%9Cswede%E2%80%9D-mattsson-president-and-operations-manager

Inga kommentarer: