onsdag 18 juni 2008

Multimorsan kirrar biffen

Hade glömt/missuppfattat att det var ikväll och inatt Urban skulle iväg till jobbet.
X-tra trist eftersom jag gjort mig till å fixat egen potatissallad å lagt lax i marinad för en god middag inför kvällens Sverigematch.
Nu blev det istället ett jädra sjå med nappflaskor, blöjor, pyjamasar, tandborstning, och gonattsagor.
Men, nu sitter jag här och känner mig som värsta multimorsan. Har lyckats med nattningen (tror jag), bloggar å kikar på matchen (ingen höjdare så här långt).
Inte en dag som går till historien. Men, väl en i raden av helt okej mammaledigehetsdagar.

Roligast idag:
- När Algot och Måns uppenbarligen hade riktigt roligt ihop.
Algot, springandes å hoppandes, framför Måns som kiknar av skratt i gåstolen.
Bådar gott...

- De vackra blommorna som kom med bud från Bohusläningens journalistklubb idag. Tack!!

Inga kommentarer: