söndag 14 september 2008

Så var den veckan slut

Söndag kväll å en bra jobbhelg är till ända.
Har fått gå på Knyppeldag, segla J22:a, besöka såväl Lane-Ryrsdagen som Bjursjödagen, skriva om en vattenläcka å ett ras.

Tiden har gått fort å det enda som är lite trist är att jag knappt hunnit träffa U. å grabbarna. Men imorgon är vi lediga allihop. Gott!

Veckans höjdare:
- När Måns grabba tag i spjälorna i sängen och segade sig upp på till stående.
- Lördagens seglingsjobb.
- U:s goa fredagsmiddag.

Veckans depp:
- När det plötsligt gick upp för mig hur lite jag hinner se av familjen en vanlig arbetsvecka.
- Min ömma axel som börjat ge sig till känna igen.
- Förkylningskänning.

Såg filmversionen av fantastiska boken "Flyga drake" Khaled Hosseini igår kväll. För 45 kronor hyrde vi den rätt in i teven (det är nåt elektroooniskt...) Kändes tyvärr som de staplat bokens alla kärnscener på varandra. Men jag inser att det nästan är en omöjlig uppgift att göra film av den historien.

Alltså, boken får fem toastar, filmen två.

1 kommentar:

Magdalena Rydberg sa...

Jag har en utmaning till dig i min blogg!