onsdag 29 april 2009

Bloggstiltje i värmen

Puh, jag blir helt matt av värmen!

Har inte ens orkat blogga de senaste dagarna.

Eller, rättare sagt, jag har haft för mycket annat att pyssla med.
Först jobba jag å var gräsänka från torsdag till söndag.
Vågar knappt erkänna hur skönt det var!

Urban hade tagit med sig grabbarna till Svanskog så jag visste ju att de hade det bra. Passade på att springa, shoppa och städa på mina "lediga" kvällar.
Och så tog jag sovmorgon, ända tills det var dags att åka till jobbet.
Inte dumt alls.
Sen var det förstås vansinnigt kul att få hem dem igen.
Och då blev jag plötsligt ensamma mamman i två dar när Urban åkte till Tyskland.
Funkade ovanligt bra.

I måndags var vi på öppna lantgården Emaus.
Tittade på de ystra killingarna, klappade tjocka grisen och lekte sjörövare på lekplatsen.
Fantastiskt fint ställe det där.

Måns och Agda
Algot har fotat djuren.
Algot med kompis
Buskul
Sen blev det bad

Inga kommentarer: