onsdag 8 april 2009

Resfeber, jo bevars...

Naturligtvis borde jag bara ha blivit glad.
Men nog kändes det lite i modershjärtat när Algot helt bekymmersfritt sa hej då, vände på klacken och resolut tog farmor i handen för att gå och leka med dinosaurier.
Vi ska ju inte ses på fyra dagar.
FYRA DAGAR!!
Förstår han inte hur mycket han kommer att sakna mig...

I morgon bär det av till Skottland.

Därav inackorderingen av barnen hos farmor/farfar respektive mormor/morfar.
Efter att jag tillbringat cirkus fyra timmar i bil idag är Algot alltså redan på plats.
Måns lämnar vi i Lilla Edet imorgon.

Hu!

Visst ser jag fram emot att åka men just nu undrar jag vem det var som kläckte en så idiotisk idé som en barnfri helg i Glasgow.
Nej, nu ska jag äntligen packa mina grejer och krypa till kojs.
Känns som jag packat och planerat den här trippen för grabbarna i evigheter, men det är först nu jag får tid att tänka på vad jag själv ska ha med.

Här blir det troligen ingen uppdatering förrän när vi kommer hem på söndag, så GLAD PÅSK!

1 kommentar:

Hanna sa...

Hoppas ni får en underbar resa!'kram Hanna