söndag 25 maj 2008

Syrener å blåjeans på Mors dag

Måns snusar i soffan efter kvällens matdos, Algot somna slutligen in vid niosnåret, Urban jobbar framför laptopen å jag söndagsbloggar.

Blev uppvaktad med te på sängen, syrener från trädgårn å teckning från Algot. Det råkar ju vara Mors dag idag.

Sen for jag å Måns gjorde slut på pengar på Torp. Har behövt nya jeans bra länge nu, men tänkte väl att det kvardröjande mammahullet skulle tränas bort så jag kunde komma in byxorna från t.f.M (tiden före Måns). Kom slutligen till insikt att det inte var värt att vänta på.

Expediten i jensbutiken var fantastiskt tålmodig å ut gick jag med ett par ursnygga (Allt blir fantastiskt i jämförelse med det jag gått i på sistone) blå byxor. Slog till på ett par sandaltofflor också när jag ändå var i farten.

Under tiden hade Urban satt Algot i cykelkärran å ställt kurs mot Lilla Edet, där min lilla mor servera lunch/midda när vi äntligen anlänt.

Go eftermiddag med bollspark på gräsmattan, härlig laxrätt å fika i det fria.

Inga kommentarer: