söndag 10 augusti 2008

Trött i mössan...

... är jag, efter gårdagens bröllopsfest i Grebbestad.
Det var kompisarna Johanna å Morten som gick å stad å gifte sig och vicken fest det blev!!
Först ut en tur med fiskebåten Donalda, vigselakt på en kobbe å sen fest till långt in på natten på Konserven.
Najs!
Algot å Måns fick övernatta hos mor å far och det hade gått riktigt bra.
Själv hade jag vissa problem att ta mig upp till dagens årsmöte med vår vägförening vid tio. Men, som mer eller mindre ofrivillig revisor (!?) var det ju bara att pallra sig dit.

Det börjar ta på den här omgången av min föräldraledighet. Om två veckor är det dags att börja jobba och överlämna dagansvaret här hemma till Urban.
Skönt, nödvändigt, nervöst och spännande kan man väl sammanfatta mina känslor inför det.

Nu ska den här festovana mamman gå å lägga sig.
Hoppas Måns kommer på att han är lika trött som jag när han väl kommer i säng. Just nu kör han ett akrobatikprogram som får OS-gymnasterna att framstå som värsta amatörerna här på mattan intill mig.

Inga kommentarer: