söndag 25 januari 2009

Åh hon nöööööös, å hon fröööööös...

En månad och två dagar.
Så länge klarade jag mig.
Men nu har även jag åkt dit.
På en riktig dunderförkylning vad det verkar.

Trodde nästan att jag var något av en stålkvinna, när jag varken blev smittad av U:s feberflunsa i julas eller grabbarnas snuva-feber-kräk-åkommer den senaste månaden.

Men, även jag har visst en gräns för hur mycket basillusker jag tål.

Så den här helgen har det inte blivit mycket gjort.
Bäst var väl att hela familjen tog sig iväg på barn-gympan i Ljungskile igår och mastodont-mat-handlingen Algot och jag rodde hem i förmiddas. Det är helt sjukt hur mycket filmjölk, välling och vitkål (för att nämna några av favoritartiklarna) som den här familjen gör slut på.

Just nu försöker jag mejla och blogga med Monster-Måns krypande bland sladdarna under bordet.
Vi får väl se om det här inlägget kommer iväg efter hans framfart.

Nu ska jag steka fläskkotletter och ladda för kvällens säsongspremiär för Mia och Klara. (Börjar klockan åtta!)

Inga kommentarer: