söndag 16 november 2008

Värsta-bästa-aktivitetshelgen...

...är snart till ända.

Känner mig både trött och utvilad på en och samma gång.
Gott!

Här har ni schemat:

Lördag förmiddag: Algot, Måns och kusin Johannes ruschlar av sig i Ljungskileskolans gympasal där det är öppen hopp-skutt-å-lek för barn och föräldrar varje vecka vid denna tid (mellan 10.30 och 12.00, alltså!). Rekommenderas!

Lördag eftermiddag: Algot åker på kusinkalas och jag drar på tjej-aktivitetsfest i Trolhättan med 7,5 svettiga km löpning, tokroligt 80-tals-aerobicspass, gemensam matlagning i hemkunskapskök å fest med 23 partyglada brudar.

Söndag förmiddag: Trädgårdsröj (jag orkade faktist upp...!?)

Söndag eftermiddag: Algot är, för första gången, hembjuden till en "egen" kompis. Nämligen Leo ifrån Buslätt, som går på samma dagis. Som mamma får jag äran att följa med å bli bjuden på kaffe å kaka av hans trevliga mamma.

Söndag seneftermiddag: Husstädning med U. (sånt "ska" väl egentligen vara gjort före helgen men gud va gott å ha det gjort innan veckan drar igång!)

Nu kom U. med en rykande kvällskopp te.
Ska nog sluta med det här vansinnigt osociala bloggandet å slå mig ner i soffan med honom istället. Har ju knappt hunnit se honom i helgen.

Inga kommentarer: